Distanční výuka 15.3. - 19.3.2021

TÝDENNÍ TÉMA:
Domácí zvířata a jejich mláďátka II.

dílčí cíle:
•       získat co nejvíce poznatků o domácích zvířátkách
•       správně poznat a pojmenovat domácí zvířata a jejich mláďátka

činnosti:

  • činnosti, které zvládneš sám/sama:      ukliď si pokojíček, udělej si pořádek v hračkách, pomoz mamince s úklidem nádobí, popros maminku o konvičku na zalévání květin a s dopomocí maminky zalej květiny
  • protažení těla pomocí básničky s pohybem

    Sluníčko
    Sluníčko se probudilo   (z dřepu do stoje snožmo, ruce kruh před tělem)
    a paprsky zasvítilo,      (stoj snožmo, ukazováčky ukazují na všechny strany)
    pohladilo kytičky,          (stoj snožmo, úklony hlavou stranou)
    zvířátka i dětičky.         (pohladíme maminku/tatínka či sourozence nebo sebe/kamaráda)
    To vše udělalo jen,       (stoj snožmo, mírný předklon)
    aby měli hezký den.     (poskoky snožmo, tleskat)



Více zde: https://mspodlesi.webnode.cz/skolka-domu/distancni-vyuka/a8-3-12-3-2021/

TÝDENNÍ TÉMA:
Domácí zvířata a jejich mláďátka II.

dílčí cíle:
•       získat co nejvíce poznatků o domácích zvířátkách
•       správně poznat a pojmenovat domácí zvířata a jejich mláďátka

činnosti:

  • činnosti, které zvládneš sám/sama:      ukliď si pokojíček, udělej si pořádek v hračkách, pomoz mamince s úklidem nádobí, popros maminku o konvičku na zalévání květin a s dopomocí maminky zalej květiny
  • protažení těla pomocí básničky s pohybem

    Sluníčko
    Sluníčko se probudilo   (z dřepu do stoje snožmo, ruce kruh před tělem)
    a paprsky zasvítilo,      (stoj snožmo, ukazováčky ukazují na všechny strany)
    pohladilo kytičky,          (stoj snožmo, úklony hlavou stranou)
    zvířátka i dětičky.         (pohladíme maminku/tatínka či sourozence nebo sebe/kamaráda)
    To vše udělalo jen,       (stoj snožmo, mírný předklon)
    aby měli hezký den.     (poskoky snožmo, tleskat)



Více zde: https://mspodlesi.webnode.cz/skolka-domu/distancni-vyuka/a8-3-12-3-2021/

TÝDENNÍ TÉMA:
Domácí zvířata a jejich mláďátka II.

dílčí cíle:
•       získat co nejvíce poznatků o domácích zvířátkách
•       správně poznat a pojmenovat domácí zvířata a jejich mláďátka

činnosti:

  • činnosti, které zvládneš sám/sama:      ukliď si pokojíček, udělej si pořádek v hračkách, pomoz mamince s úklidem nádobí, popros maminku o konvičku na zalévání květin a s dopomocí maminky zalej květiny
  • protažení těla pomocí básničky s pohybem

    Sluníčko
    Sluníčko se probudilo   (z dřepu do stoje snožmo, ruce kruh před tělem)
    a paprsky zasvítilo,      (stoj snožmo, ukazováčky ukazují na všechny strany)
    pohladilo kytičky,          (stoj snožmo, úklony hlavou stranou)
    zvířátka i dětičky.         (pohladíme maminku/tatínka či sourozence nebo sebe/kamaráda)
    To vše udělalo jen,       (stoj snožmo, mírný předklon)
    aby měli hezký den.     (poskoky snožmo, tleskat)



Více zde: https://mspodlesi.webnode.cz/skolka-domu/distancni-vyuka/a8-3-12-3-2021/

TÝDENNÍ TÉMA:
Zvířátka od potoků, řek a rybníků

dílčí cíle:
•       získat co nejvíce poznatků o zvířátkách od vody
•       správně poznat a pojmenovat zvířata od potoků, řek a rybníků

činnosti:

  • činnosti, které zvládneš sám/sama:      ukliď si pokojíček, udělej si pořádek v hračkách, pomoz mamince s úklidem nádobí, popros maminku o konvičku na zalévání květin a s dopomocí maminky zalej květiny
  • procvičování obratnosti, rovnaváhy motivované zvířátky od vody: chůze vzad - rak, chůze se zvednám nohou s pokrčeným kolenem a ruce natažené vpřed napodobují zobák - čáp, poskoky v dřepu a ruce vpřed - žába aj. ...)
  • udělej procházku k rybníku např. v Podlesí, k rybníčku v Kasárnách, v Bynině - pozoruj hladinu, zvířátka, pokus najít rákos ... potápku, šídlo aj.
  • procvičení jemné motoriky - skládání ryby dle vzoru

     

  • rozvoj komunikačních dovedností - popiš obrázek, správně pojmenuj a ukaž zvířátka od vody



    Znáš i jiné zvířátka od vody?
  • Vyrob si čapí hnízdo ...
  • PH: procvičení barev "ČÁP ZTRATIL ČEPIČKU, JAKOU MĚLA BARVIČKU?"
  • osvojení známé písníčky "Holka modrooká"
  • rozvoj sluchové percepce - poslouchej zvuky u rybníka
     
  • rozvoj zrakové percepce a jemné motoriky - stříhání po čáře, lepení ... dbej na správné zacházení s nůžkami

     
  • rozvoj prostorové orientace - "Řekni, kde je žabička." např. nahoře, dole, uprostřed, najdi žabičku ve druhém řádku vlevo aj ...

     
  • prohlížení a vyhledávání v encyklopediíí, na obrázkách, v knížkách zvířátka od vody, popřemýšlej "Proč tyto zvířátka nemohou žít bez?"
     
  • rozvinutí dětské fantazie na otázkou „Kdo to je vodník … a odkud se vzal? A pokud budeš chtít, pokus se nakreslit.
     
  • rozvoj grafomotoriky
  • omalovánky k tématu



     
  • jestli chceš, nauč se kreslit žabičku nebo čápa nebo pomocí nožičky nakresli vydru