Distanční výuka 15.3. - 19.3.2021
TÝDENNÍ TÉMA:
Domácí zvířata a jejich mláďátka II.
dílčí cíle:
• získat co nejvíce poznatků o domácích zvířátkách
• správně poznat a pojmenovat domácí zvířata a jejich mláďátka
činnosti:
- činnosti, které zvládneš sám/sama: ukliď si pokojíček, udělej si pořádek v hračkách, pomoz mamince s úklidem nádobí, popros maminku o konvičku na zalévání květin a s dopomocí maminky zalej květiny
- protažení těla pomocí básničky s pohybem
Sluníčko
Sluníčko se probudilo (z dřepu do stoje snožmo, ruce kruh před tělem)
a paprsky zasvítilo, (stoj snožmo, ukazováčky ukazují na všechny strany)
pohladilo kytičky, (stoj snožmo, úklony hlavou stranou)
zvířátka i dětičky. (pohladíme maminku/tatínka či sourozence nebo sebe/kamaráda)
To vše udělalo jen, (stoj snožmo, mírný předklon)
aby měli hezký den. (poskoky snožmo, tleskat)
Více zde: https://mspodlesi.webnode.cz/skolka-domu/distancni-vyuka/a8-3-12-3-2021/
TÝDENNÍ TÉMA:
Domácí zvířata a jejich mláďátka II.
dílčí cíle:
• získat co nejvíce poznatků o domácích zvířátkách
• správně poznat a pojmenovat domácí zvířata a jejich mláďátka
činnosti:
- činnosti, které zvládneš sám/sama: ukliď si pokojíček, udělej si pořádek v hračkách, pomoz mamince s úklidem nádobí, popros maminku o konvičku na zalévání květin a s dopomocí maminky zalej květiny
- protažení těla pomocí básničky s pohybem
Sluníčko
Sluníčko se probudilo (z dřepu do stoje snožmo, ruce kruh před tělem)
a paprsky zasvítilo, (stoj snožmo, ukazováčky ukazují na všechny strany)
pohladilo kytičky, (stoj snožmo, úklony hlavou stranou)
zvířátka i dětičky. (pohladíme maminku/tatínka či sourozence nebo sebe/kamaráda)
To vše udělalo jen, (stoj snožmo, mírný předklon)
aby měli hezký den. (poskoky snožmo, tleskat)
Více zde: https://mspodlesi.webnode.cz/skolka-domu/distancni-vyuka/a8-3-12-3-2021/
TÝDENNÍ TÉMA:
Domácí zvířata a jejich mláďátka II.
dílčí cíle:
• získat co nejvíce poznatků o domácích zvířátkách
• správně poznat a pojmenovat domácí zvířata a jejich mláďátka
činnosti:
- činnosti, které zvládneš sám/sama: ukliď si pokojíček, udělej si pořádek v hračkách, pomoz mamince s úklidem nádobí, popros maminku o konvičku na zalévání květin a s dopomocí maminky zalej květiny
- protažení těla pomocí básničky s pohybem
Sluníčko
Sluníčko se probudilo (z dřepu do stoje snožmo, ruce kruh před tělem)
a paprsky zasvítilo, (stoj snožmo, ukazováčky ukazují na všechny strany)
pohladilo kytičky, (stoj snožmo, úklony hlavou stranou)
zvířátka i dětičky. (pohladíme maminku/tatínka či sourozence nebo sebe/kamaráda)
To vše udělalo jen, (stoj snožmo, mírný předklon)
aby měli hezký den. (poskoky snožmo, tleskat)
Více zde: https://mspodlesi.webnode.cz/skolka-domu/distancni-vyuka/a8-3-12-3-2021/
TÝDENNÍ TÉMA:
Zvířátka od potoků, řek a rybníků
dílčí cíle:
• získat co nejvíce poznatků o zvířátkách od vody
• správně poznat a pojmenovat zvířata od potoků, řek a rybníků
činnosti:
- činnosti, které zvládneš sám/sama: ukliď si pokojíček, udělej si pořádek v hračkách, pomoz mamince s úklidem nádobí, popros maminku o konvičku na zalévání květin a s dopomocí maminky zalej květiny
- procvičování obratnosti, rovnaváhy motivované zvířátky od vody: chůze vzad - rak, chůze se zvednám nohou s pokrčeným kolenem a ruce natažené vpřed napodobují zobák - čáp, poskoky v dřepu a ruce vpřed - žába aj. ...)
- udělej procházku k rybníku např. v Podlesí, k rybníčku v Kasárnách, v Bynině - pozoruj hladinu, zvířátka, pokus najít rákos ... potápku, šídlo aj.
- procvičení jemné motoriky - skládání ryby dle vzoru
- rozvoj komunikačních dovedností - popiš obrázek, správně pojmenuj a ukaž zvířátka od vody
Znáš i jiné zvířátka od vody?
- Vyrob si čapí hnízdo ...
- PH: procvičení barev "ČÁP ZTRATIL ČEPIČKU, JAKOU MĚLA BARVIČKU?"
- osvojení známé písníčky "Holka modrooká"
- rozvoj sluchové percepce - poslouchej zvuky u rybníka
- rozvoj zrakové percepce a jemné motoriky - stříhání po čáře, lepení ... dbej na správné zacházení s nůžkami
- rozvoj prostorové orientace - "Řekni, kde je žabička." např. nahoře, dole, uprostřed, najdi žabičku ve druhém řádku vlevo aj ...
- prohlížení a vyhledávání v encyklopediíí, na obrázkách, v knížkách zvířátka od vody, popřemýšlej "Proč tyto zvířátka nemohou žít bez?"
- rozvinutí dětské fantazie na otázkou „Kdo to je vodník … a odkud se vzal? A pokud budeš chtít, pokus se nakreslit.
- rozvoj grafomotoriky
- omalovánky k tématu
- jestli chceš, nauč se kreslit žabičku nebo čápa nebo pomocí nožičky nakresli vydru